Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

♫ ♫ توجه: در این وبلاگ هیچ گونه آموزشی در مورد جادوگری و ارتباط با جن وجود ندارد. ♫ ♫
Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

♫ ♫ توجه: در این وبلاگ هیچ گونه آموزشی در مورد جادوگری و ارتباط با جن وجود ندارد. ♫ ♫

قدرت جسم | یادداشت اول

sport_fitnes_ganteli_butylka.png (400×255)
سلام;
تو این یادداشت براتون یک سری موارد که خیل ساده هستند و ما همیشه به خاطر سادگشون اونارو نادیده می گیریم و خیلی راحت از کناش می گذریم رو براتون می نویسم.
 تا وقتی ریشه ی خوبی نداشته باشیم میوه ای به دست نمیاد حتی اگه گلخانه ای باشه 
  
خوب الان که دارید این مطلب رو می خونین، هیچ معنی ای نمیده مگه اینکه قسمتی یا همه وجودتون واقعاً می خواد که قدرت مند بشه.
جِسم شبیه یه پارچ آب میمونه!  هرچی ظرفیت پارج بیشتر باشه آب بشتری هم توش جا می گیره و از طرفی باید این پارچ تمیز باشه چون اگه آب جاوید هم توش باشه کسی نمی خواد که از هه ظرف کثیف آب بخوره.
حالا اگه جسم شما ظرفیت کافی نداشته باشه، ممکنه که آب (در اینجا قدرت، پرانا، کی، چ ، مانا، ذِن، اتر و ... منظور هست) از اون سرریز بشه و اندکی بتونید ازش استفاده کنید.

1- سعی کنید جسمتون همیشه آراسته و تمیز باشه. تو این مورد اولین پیشنهادی که بهتون میدم اینه که هفته ای حداقل 3 مرتبه حمام کنید که دو مورد از آموزش حمام کردن رو در بخش "قدرت ماوراء الطبیعه بهتون آموزش میدم).

2- اگر جوان هستید هر روز صبح و اگر پا به سن گذاشتید و توانایی ندارید یک روز در میان یا دو روز در میان صبح ها (ساعت 6 تا 10 بهترین زمان هست) نرمش کنید و عصرها (ساعت 3 تا 5) وزش کنید و اگر بیشتر شب ها وقت آزاد دارید ساعت 8 تا 11 شب بهتین زمان برای ورزش مخصوصاً ورزش های سنگین هست.  خوب من 10 تا 20 حرکت ورزشی رو در یادداشت دوم براتون می نویسم و اگه شما هم ایده ای دارید حتماً بگید 

3- تغذیه سالم داشته باشید  که 97% از جمعیت کل کره زمین بدترین تغذیه های ممکن رو دارن!
چند مورد کوچیک رو بهتون می گم و جاده رو هم براتون مسازم دیگه تا ته جادی رو میتوند خودتون برین!

A: چیپس، پفک، آدامس، شکلات، کاکائو، کیک، بستنی و موارد مشابه رو به هچ عنوان نخورید مگه اینکه قصد از بین بردن خودتون رو داشته باشید.
B: سوسیس، کالباس، همبرگر، پیتزا، سمبوسه، کلاً هر چی فست فود هست و موراد مشابه رو هیچوقت نخورید.
C: تمام غذاهایی که مطبخ ها و آشپزخانه ها درست می کنند رو نخورید منظور از تمام یعنی 100% کل مواد غذایی که در این مکان ها وجود داره.
D: این مورد برای کسایی هست که زیرک هستند!  هیچ کدوم از مواد غذای و خواکی که تو تلویزون تبلیغ می کنند رو استفاده نکنید

حالا یکم فکر کنید! به نظرتون اگه این آشغال ها نبودن اصلاً اینقدر مریضی و بیماری بود؟ من خودم رو مثال میزنم که به کسی بر نخوره: از بچگیم همیشه سالی 3-4 بار مریض میشدم یا سرما می خوردم اما وقتی این موارد رو فهمیدم حدود 4 یا 5 سال میشه که اصلاً سرما نخوردم  یکی از دوستان گفته بود که اگه آدم بودی حتماً سرما می خوردی! من تعجب کردم و در جوابش گفتم اگه تو آدم بودی به جای آشغال خوردن درست غذا می خوردی و وضعیتت بهتر از من بود.

امیدوارم که هدایت شده باشید اینا هدیه ای کوچیک از طرف من به شما فرد برگزیده بود. اگه نکته ای به نظرتون میاد حتماً بیان کنید.
نظرات 1 + ارسال نظر
یحیی سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 14:51

باسلام ودرود داداش احمکد واقعا کارت حرف نداره چیزای جالبی بود
دستت طلا

خواهش می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.