Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

♫ ♫ توجه: در این وبلاگ هیچ گونه آموزشی در مورد جادوگری و ارتباط با جن وجود ندارد. ♫ ♫
Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

♫ ♫ توجه: در این وبلاگ هیچ گونه آموزشی در مورد جادوگری و ارتباط با جن وجود ندارد. ♫ ♫

قدرت ماوراء الطبیعه | یادداشت پنجم

chakra_system.jpg (400×317)


سلام;

تو این مطلب در مود چاکرای دوم می نویسم. 

 

 بهتره یک بار دیگه محل قرار گرفتن چاکراهای اصلی رو ببینیم:


88.jpg (400×370)



چاکرای دوم (چاکرای خاجی، چاکرای طحال، چاکرای جنسی، شوادهیستانا،سوادیس تانا، مرکز پیوند)


Swadhisthana.png (300×345)


چاکرای دوم بالای اندام تناسلی قرار دارد و به استخوان خاجی وصل است و مرکز احساسات نخستین تصفیه نشده، انرژی جنسی و خلاقیت می باشد. عملکرد هماهنگ چاکرای دوم باعث می شود که در ارتباط با دیگران خصوصا در برابر جنس مخالف رفتاری طبیعی داشته باشید و جریان انرژی خلاق حیات را در درون بدن و روان ذهن تان جاری احساس کنید. این هماهنگی باعث می شود که نه تنها در زندگی خودتان که برای دیگران نیز انگیزه ایجاد کنید.


چاکرای دوم یا سواد هیستا دارای رنگ نارنجی و بروی استخوان دنبالچه قرار گرفته ... ترس و تنفر و کینه و عصبانیت و همچنین مسائل جنسی غیر متعارف این چاکرا را ضعیف میکند. 

روحهای سرگردان خیلی زیادی در اطراف ما هستند که به علت وابستگی، به جهان های والا نپیوسته اند آنها با استفاده از این دو چاکرا میتوانند بر اثر نقطه ضعف های ما، از این دوچاکرا استفاده کرده و کنترل شخص را بدست بگیرند و شخص را وادار میکنند که کارهایی انجام دهند که آن روح در زمان حیات علاقه داشته و معمولا از این طریق بیماریهای دروغین را در شخص ایجاد میکنند. و با  ایجاد انرژیهای سنگین (نه منفی) سلامتی فرد را به مخاطره می اندازند.

طرز دفع این انرژی ها بسیار مشکل هست و باید توسط شخص آگاه به مسائل انرژی سنگین برطرف گردد.


چاکرای دوم مرکز نخستین احساسات تصفیه نشده انرژی و خلاقیت میباشد.

عملکرد هماهنگ چاکرای دوم باعث میشود که در ارتباط با دیگران خصوصا در برابر جنس مخالف رفتاری طبیعی داشته باشید و جریان انرژی خلاق حیات را در درون بدن و روان ذهن تان جاری احساس کنید ِ این هماهنگی باعث میشود که نه تنها در زندگی خودتان که برای دیگران نیز انگیزه ایجاد کنید.


عملکرد ناهماهنگ چاکرای دوم


_298.jpg (235×264)


بدکار کردن چاکرای دوم معمولا در سن بلوغ به وجود می آید. بیدار شدن انرژی های جنسی بی ثباتی ایجاد می کند و والدین و مربیان به ندرت توانایی آموزش درست به جوان ها را دارند که چگونه این انرژی را کنترل کنند. غالبا کمبود محبت و نوازش که ریشه در دوران کودکی دارد ممکن است بعدا به نفی یا سرکوب امیال جنسی منتهی شود، در نتیجه انرژی جنسی در را ه نامناسب، خود را نشان می دهد. اغلب با زیاده روی در رابطة جنسی، خیال پردازی و یا سرکوب امیال که گاه گاه به صورت طغیان انرژی اتفاق می افتد و هم چنین ممکن است به حالتی شبیه به اعتیاد به مواد مخدر درآید، مشاهده می شود. در اینجا انرژی جنسی درست شناخته نشده و در جهت غلط به کار برده می شود.


چگونه بفهمید که چاکرای دوم عملکردش مناسب است

بدکار کردن چاکرای دوم معمولا در سن بلوغ به وجود می آید ، بیدار شدن انرژی جنس ی بی ثباتی ایجاد میکند و والدین و مربیان به ندرت توانایی آموزش درست به جوان ها را دارند که چگونه این انرژی را کنترل کنند.

غالبا کمبود محبت و نوازش که ریشه در دوران کودکی دارد ممکن است بعدا به نفی یا سرکوب امیال جنس ی منتهی شود، در نتیجه انرژی ان در را ه نامناسب، خود را نشان میدهد و اغلب با زیاده روی در رابطه جنس ی، خیال پردازی و یا سرکوب امیال که گاه گاه به صورت طغیان انرژی اتفاق می افتد و هم چنین ممکن است به حالتی شبیه به اعتیاد به مواد مخدر درآید، مشاهده میشود.

برای رهایی از احساسات سرکوب شده خصوصا در دوران نوجوانی گوش دادن به صدای پرندگان، صدای جریان آب و حتی نوای شرشر یک فوارهء کوچک یا پخش صدای ضبط شده آن در لحظاتی از شب یا روز بسیار ثمربخش است و چاکرای دوم را آرام میکند.


فعال کردن چاکرای دوم

مهتاب و تماشا یا لمس آب های زلال خارج از شهر چاکرای دوم را فعال میکند.

ماه به خصوص در زمان بدر کامل احساسات شما را زنده میکند و باعث میشود تا پیام های روح تان را از راه تجسم و رویاهایتان بگیرید.

مشاهده‌ آب های زلال طبیعی و یا غوطه ور شدن در آن یا نوشیدن جرعه أی از آب چشمه در پاکسازی و تزکیه روح به شما کمک میکند و باعث آزاد شدن احساسات تان از گرفتگی ها و گره ها میشود به این معنا که نیروی حیات مجددا میتواند آزادانه در درونتان جاری شود ؛ اگر بتوانید مشاهده‌ ماه و لمس اب را همزمان تلفیق کنید اثر آن بر روی چاکرای دوم چشمگیر خواهد بود.


25u4ne8.jpg (400×403)



موسیقی درمانی چاکرای دوم

هرنوع موزیک که شادی و سرور ایجاد میکند برای فعال کردن چاکرای دوم مناسب است ؛ برای آرام کردن و یا هماهنگ ساختن انرژی چاکرای دوم میتوانید به صدای پرندگان،‌ صدای جریان آب ،‌ حتی نوای شرشر یک چشمه یا فوارة‌ کوچک در منزل یا خارج از منزل گوش دهید.


music.jpg (400×215)


رنگ درمانی چاکرای دوم 

رنگ نارنجی روشن چاکرای دوم را فعال میکند ، این رنگ عزت نفس را تقویت کرده و باعث افزایش نشاط میشود.


b_o.jpg (400×229)


رایحه درمانی چاکرای دوم

روغن چوب صندل در تعالی رابطة‌ دو عاشق به سطح معنوی مؤثر است ؛ علاوه بر این باعث تلفیق انرژی های معنوی در تمام سطوح فکر، احساس و عمل میشود.


sandal.jpg (400×187)


سنگ درمانی چاکرای دوم

برای تعادل هورمون ها در زنان از سنگ قمر میتوان استفاده کرد ، این سنگ بر روی چاکرای دوم تاثیر میگذارد ؛ این سنگ احساسات فرد را برایش آشکار میکند و آنها را با هم هماهنگ کرده و ترس را از فرد دور میسازد.


sange_ghamar.jpg (300×231)


باز کردن چاکرای دوم

دستانتان را مانند تصویر روی هم بگذارید بطوری که کف دستانتان روبه بالا باشد(دست چب در زیر دست راست است)نوک انگشتان شصت همدیگر را لمس میکنند.روی چاکرای دوم(مابین ناف وآلت تناسلی) تمرکز کنیدوصدای(وواااام م م م م م)را تکرار کنید. همزمان با آن انرژی را به رنگ نارنجی در محل تصور و حس کنید.


m4sacral.jpg (190×131)


در آخر میتونید موسیقی مخصوصی چاکرای اول رو دانلود کنید.

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کند.


1Swadhisthana.png (250×282)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.