Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

♫ ♫ توجه: در این وبلاگ هیچ گونه آموزشی در مورد جادوگری و ارتباط با جن وجود ندارد. ♫ ♫
Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

Jadoogar e Iran | جادوگر ایران

♫ ♫ توجه: در این وبلاگ هیچ گونه آموزشی در مورد جادوگری و ارتباط با جن وجود ندارد. ♫ ♫

قدرت ماوراء الطبیعه | یادداشت چهارم

chakra_system.jpg (400×317)


سلام;

پیرو نوشته قبل که در مورد چشم سوم بود، تصمیم گرفتم که آموزش فعال کردن (بازکردن) چاکراهای مهم رو بنویسم.

بعد از اینکه تونستید هفت چاکرای خودتون رو بازکنید بعد از اون به سراغ فعال کردن چشم سوم برید.

 

هر فردی در بدن خود هزاران چاکرا دارد، که نیروگاهای ،چرخه انرژی هستند. مهمترین چاکرا ها در هفت نقطه بدن قرار دارند، که از پائین به بالا عبارتند از: ریشه – خاجی – شبکه خورشیدی – قلب – گلو – چشم سوم – تاجی . تبادلات انرژی بین چاکرا ها در بدن و محیط اطراف بصورت اتوماتیک انجام میگیرد.

محل قرار گرفتن چاکراهای اصلی:

88.jpg (400×370)

 چاکرای اول (چاکرای ریشه، چاکرای پایه، چاکرای نخست، مولادها)

9.jpg (235×235)

چاکرای اول در جایی بین مقعد و اندام تناسبی قرار دارد،‌ با دنبالچه مرتبط است و به طرف زمین باز می شود.

با قانون جاذبه ارتباط مستقیم دارد. با رنگ قرمز نیرو میگیرد. پرتوجویان برای تقویت آن درهنگام طلوع و غروب خورشید، به رنگ آتشین آن مدتی خیره میشوند. چاکراها انرژی حیاتی را از محیط گرفته و آنها را بصورت فرکانس های گوناگونی که ما به آن نیازمندیم تبدیل کرده و وارد انرژی حیاتی بدن میکند.انرژی آن بر روی پاها، لگن خاصره، کمر تاثیر می گذارد.شادی و نرمال بودن باعث تقویت آن شده، استرس و ترسهای بیمورد و شوک ها باعث ضعیف شدن این چاکرا میشود. در دمای بدن تاثیر دارد. هنگام ضعف آن ، سیستم ایمنی بدن بهم خورده، فرد ممکن است به ،زود انزالی، هموروئید،ورم پروستات، افسردگی،سرطان کبد، سرطان دستگاه گوارشی، سرطان خون، سرطان استخوان ، آسم، آلرژی، روماتیسم، رعشه، کم خونی، گوشه نشینی و یا ضعف عمومی بدن مبتلا شود. چاکرا اول یا کندالینی، انرژی حیاتی را در کل بدن پخش میکند

بر اساس آموزه‌ی بودایی/هندو تمام چاکراها در تندرستی انسان نقش دارند. نیروی غرایز ما باید با قدرت احساسات و اندیشه‌هایمان همراستا باشد. بعضی از چاکراهای ما به طور کامل باز نیستند (یعنی عملکرد آن ها از زمان تولد ثابت مانده است)، بعضی دیگر بیش از حد فعال‌اند و بعضی نیز تقریباً بسته هستند. اگر چاکراها متعادل نباشند، فرد نمی‌تواند با خود در صلح و آرامش باشد.

چاکرای اول ما را به دنیای فیزیکی وصل می کند. انرژی های کیهانی را به بدن فیزیکی و سطح مادی بدن می فرستد. آنهایی که موفق به گشودن این چاکرا شده اند حیات بر روی کرة‌زمین را کاملا قبول دارند و به وجود فیزیکی شان پاسخ مثبت می دهند و برای زندگی کردن آمادگی دارند و هماهنگ با نیروهای مادی عمل می کنند. رنگ این چاکرا قرمز است. قرمز رنگ انرژی و فعالیتی است که از هستة‌ درونی سیاره ما بیرون می زند و به ما ثبات دنیوی می دهد. در عین حال انرژی لازم را برای ابراز وجود خلاق می دهد. چینی ها معتقدند این چاکرا جایگاه اصلی ناخودآگاه جمعی است و از طریق این چاکرا می توان به دانش انباشته شدة‌ ناخودآگاه جمعی دست یافت. برای حفظ تعادل درونی،‌این چاکرا باید هماهنگ با چاکراهای دیگر عمل کند.

 خوب تا اینجا در مورد اینکه چاکرا چی هست مقداری اطلاعات به دست اوردیم، حالا چند راه و روش برای فعال کردن چاکرای اول رو می خونیم 

روش اول: تماشای طلوع و غروب خورشید

khorshid.jpg (400×219)

بیدار بودن به هنگام صبح و تماشای تابش طلوع و غروب خورشید، چاکرای اول را احیا و هماهنگ می کند. برای تماس با انرژی آرام بخش متعادل کننده و حیات بخش سیاره مان از راه چاکرای اول بر روی زمین به حالت لوتوس بنشینید و آگاهانه
در رایحه آن نفس بکشید. اگر بتوانید این دو تجربه را با هم تلفیق کنید بهترین تاثیر را بر روی چاکرای اولتان خواهد داشت. بنابراین در بطن هر تجربه تلخ، نیکی و خیر نهفته است. پس از هر آنچه پیش می آید شاد باشید و پیش روید به جلو به آن سو. به سوی خدا.

روش دوم : رایحه درمانی

carnation_flower.jpg (400×338)

پودر میخک: روغن میخک کمک می کند تا گره های انرژی های درون چاکرای اول باز شود.

روش سوم: موسیقی درمانی

music.jpg (400×215)

مناسب ترین موزیک برای فعال کردن چاکرای ریشه موسیقی است که ریتم یکنواخت و مؤکدی دارد.
به منظور هماهنگ کردن چاکرای اول، از صداهای طبیعت می توانید بهره بگیرید و اگر به اصل آن دسترسی ندارید می توانید از نوارهای ضبط شده از صدای طبیعت گوش دهید.

روش چهارم: تغذیه شفابخش

potato.jpg (400×262)

خوراکی‌های قرمز رنگ (سیب سرخ و چغندر قرمز)
ادویه‌های تند (فلفل قرمز تند و سس تند)
سبزیجاتی که از زمین به عمل می‌آیند (سیب زمینی و هویج)
پروتئین‌های حیوانی (گوشت قرمز و تخم مرغ)


 تبریک می گم تا الان یاد گرفتید که چاکرا کجا هست، اسمش چی هست، چطوی فعالش کنید.
حالا باید یاد بگیرید که چطوری پاک سازی بکنید.

پاکسازی چاکرای اول

khorshid2.png (400×236)

مشاهده رنگ قرمز آتشین خورشید به هنگام طلوع و غروب و یا تابش طلوع وغروب باعث می شود که چاکرای اول احیا و هماهنگ شده و فضای بسته و محدود درون آن را باز می کند. نشستن بر روی خاک و بوی خاک را نفس کشیدن تأثیر بسیار خوبی بر چاکرای اول خواهد داشت. رنگ قرمز رنگی است که به شما شور و شهامت و سرزندگی می بخشد. اگر این رنگ قرمز با سایه ای از رنگ آبی آمیخته شود، به شما کمک خواهد کرد تا عشق هب دنیا با انرژی روحانی در وجودتان تلفیق شود. اگر کسی عمدتا از راه چاکرای اول زندگی کند به بیشترین زمان خواب نیاز دارد که حدود ده تا دوازده ساعت است و
طرز خوابیدنش ترجیحا به روی شکم است.


چگونه می توان فهمید که چاکرای اول فعال تر از بقیه چاکراهاست؟

اگر در شرایط غیرعادی استرس و یا شوک چاکرای اول به اندازه کافی کار نکند،‌ احساس عدم تعادل خواهید کرد یا انگار فرش از زیر پایتان کشیده شود،‌ در حالی که محکم ایستاده اید و حتی ممکن است دچار شکم روش بشوید. از طرف دیگر اگر چاکرای اول بیش از حد کار کند، ممکن است در شرایط غیرعادی از کوره در بروید و عصبانی و پرخاشگر شوید.

عملکرد ناموزون چاکرای اول

باعث می شود که افکارو اعمال تان عمدتا حول محور مالکیت های مادی و آسایش خاطر دور بزند و در مسایل احساسی و هیجانی مثل غذای خوب و سایر امیال بدنی دچار افراط خواهید شد. شما می خواهید هر کاری که دلتان خواست انجام دهید بدون آن که به نتیجه اش فکر کنید و در عین حال دستیابی به آنها برایتان مشکل است. تمایل زیادی برای حفظ فاصله و امنیت دارید. در سطح فیزیکی اغلب با یبوست مزاج و اضافه وزن رو به رو هستید. کسی که چاکرای اول او عملکرد ناموزنی دارد بیشتر به فکر رفع نیازهای شخصی خود بوده و نسبت به خواسته های دیگران به طور ناخودآگاه بی توجه است. خشم و از کوره در رفتن مکانیزم دفاعی است که معمولا به هنگام احساس عدم امنیت بییشتر مورد استفادة‌ این افراد قرار می گیرد. دنیا برای این افراد جایی است که باید مورد استفادة بشر قرار بگیرد،‌ از این رو در این روزها سوء استفاده از منابع طبیعی و از بین بردن تعادل طبیعی زمین دال بر اختلال عملکرد چاکرای ریشة‌ اکثر جمعیت دنیاست.
افرادی که دائما دچا رتردید و دودلی می شوند با کم کاری این چاکرا روبه رو هستند. در اغلب اوقات زندگی را هم چون بار سنگینی احساس می کنند و به جای لذت بردن اکثر مواقع در آرزوی راه آسان و کم دردسر برای زندگی هستند.

باز کردن چاکرای اول
نوک انگشتان خود را مانند تصویر با هم تماس دهید. روی چاکرای ریشه (بین اندام تناسلی و مقعد) تمرکز کنید. صدای (ل ل اااام م م م م م) را تکرار کنیدو همزمان با آن انرژی را به رنگ قرمز آتشین در محل چاکرا تصور کرده وآن را احساس کنید. (احساساتی همچون گرما ،وزوز،درد و...)

m4root.jpg (190×132)

در آخر میتونید موسیقی مخصوصی چاکرای اول رو دانلود کنید.
برای دانلود روی عکس زیر کلیک کند.

chakra1.png (300×296)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.